2012 m. rugpjūčio 11 d., šeštadienis

Guminės apyrankės :)

Ką manote apie gumines apyrankes? Ar nešiojate? Ar jos jums patinka? :)

Aš manau, kad guminė apyrankė - tai puikus jaunatviškas aksesuaras. Guminės apyrankės su spausdintu logotipu, užrašu  - tai puiki dovana šeimos nariui, draugui ar pačiam sau. Jų yra įvairiausių spalvų, bei dydžių.
Gumines apyrankes perka visame pasaulyje, bet yra ir vienugeidžiamiausių produktu Lietuvoje. 

Tikriausiai kiekvienas jų turime bent po vieną, ar net dešimtis jų.

Guminės apyrankės tai lyg tavo stiliaus akcentas. Aš ir pati jų turiu. :

Štai ir mano pačios apyrankės.


(Viduryje ne guminė)
Iš viso turiu jų 13 (kažkada buvo 15 :D)
10 Plonučių ir `Good luck` , `I love you` ir `Strong live` :)










Tai tikriausiai populiariausios guminės apyrankės UK ir visame pasaulyje tarp merginų (paauglių).

3 komentarai:

  1. kur pirkai good luck i love you.....????

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai labai patinka guminės apyrankės. Pati nešioju jų net ne vieną ir labai esu patenkinta.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kažkada guminės apyrankės labai patiko, bet dabar jau matyt išaugau :)

    AtsakytiPanaikinti