2012 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

Fool`s garden..

Austii.

Daug žmonių paskaitę pavadinimą `Fool`s garden`, net nesuprato apie ką aš.
`Fool`s garden` ~ populiari muzikos grupė užsienio šalyse.


Kartą buvau `Lietuvos balsas` filmavimuose ir `Fool`s garden` buvo kviestiniai svečiai. Po filmavimo jie padainavo dar kelias dainas. Jų dainos man labai patiko, tad pradėjau domėtis jais. Na ir dabar papasakosiu truputį apie juos. :)

Fool`s garden yra vokiečių grupė susiformavusi 1991 metais.
Nariai: dainininkas Peter Freudenthaler, gitaristas Volker Hinkel, bosistas Thomas Mangold, pianistas Roland Röhl and būgnininkas Ralf Wochele.

Kelios jų dainos:



Man tai jie ŽIAAAAAURIAI patinka. :D
Turiu net dviejų parašus. ^^



Parašai šių:



Tikiuosi patiko toks straipsniukas. :)
Komentuokit, spauskit būsenas ir parašykit kokia tema man kitą straipsnį rašyti. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą